Dec 31, 2015

Nova knjiga sa 366 strana




"Nova godina će, razume se, stići i onima koji je ne budu čekali. Međutim, sva čar i jeste u čekanju, a ne u Novoj godini. Lepo je čekati nešto u šta ste sigurni da će doći. Čekali smo u životu razne stvari, to svi znamo, a uvek su nam i sigurno dolazile samo nove godine." 
Duško Radović


Želim Vam dobru i nezaboravnu godinu. Godinu prepunu poslovnih uspeha, osmeha na tone i ljubavi na bilione. Od srca Vam želim dosta novih putovanja i slobodnog vremena, dosta dobrih knjiga i muzike. Puno kreativnih trenutaka i naravno ono bez čega je sve ovo u nekoj meri i neostvarivo, a to su pare i zdravlje, želim Vam džakove para i more zdravlja.

Uživajte večeras !!!!!


Sada već po tradiciji, moja omiljena pesma za novogodišnje veče:




Do prvog posta u 2016. godini
čin-čin ....




7 comments:

  1. Srećna ti Nova godina! Sve najbolje i još mnogo kreativnih ideja!

    ReplyDelete
  2. Hvala draga moja. Srecna Nova Godina i tebi i sve najboje i najlepse da ti se desi u novoj 2016toj.

    ReplyDelete
  3. Sretna Nova i tebi, želim ti sjajnu godinu i apsolutno sve najbolje i najveselije! :))

    ReplyDelete
  4. U pravi čas, za nas! :)
    Srećna Nova godina i sve najlepše! :) <3

    ReplyDelete
  5. Hvala na zeljama i tebi sve najbolje u Novoj godini.
    Zelim puni novih projekata i svega sto zelis da ti se ostvari :)
    Kiss <3

    ReplyDelete
  6. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    ReplyDelete