Oct 16, 2015

Supica od luka


Još jedan vikend nam je tu iza ćoška. Verovatno će biti kišovit i hladan, ali nemojte da Vas to spreči da ga ispunite nekim lepim stvarima. U slučaju da ste isplanirali neke aktivnosti, možda Vam se svidi ideja da spremite za ručak nešto veoma brzo i lako, a pritom i veoma ukusno. Veliki sam ljubitelj čorbi i supica i iz tog razloga ih pripremam svakodnevno. Ova mi je u posledje vreme omiljena, pored naravno one od bundeve. 


Veoma lako se priprema, ne zahteva neko preterano kulinarsko umeće i nije Vam potrebno mnogo namirnica. Kao što ste u naslovu mogli pročitati akcenat je na luku. Da da, baš na luku. Otkiću Vam jednu malu tajnu - luk uopšte ne smrducka ili kao što je govorio moj profesor hemije - nema neprijatan miris :)


Ideja serviranja supica u šolji mi se oduvek dopadala, još čini mi se iz vrtića. Sećate li se onih metalnih šolja u kojima su nam donosili mleko, ali i supice sa rezancima? Neke su bile klasične, ali neke su bile i kraljevske kako sam ih tada zvala. Njih je bilo manje i uvek sam se molila da meni zapadne baš neka od njih.


Ajte, ne budite sumnjičavi, već zasucite rukave i krenite sa pripremom. Nećete pogrešiti, to je sigurno. Obavezno mi javite utiske :)



Uživajte mi u vikendu.

Do sledećeg posta
srk-srk





*Recept možete sačuvati na Vašem računaru.
**Sve fotografije su moje vlasništvo.

4 comments:

  1. Ja ovo već dugo namjeravam isprobati, ali sam uvijek mislila da je u pitanju neki komplicirani recept no sad si me razuvjerila :) Javljam dojmove čim isprobam i da, i ja obožavam ove šalice i male posudice za serviranje juhe, uvijek mi još primamljivije izgleda u njima :)

    ReplyDelete
  2. Jao, secam se tih solja iz vrtica, cak i tih kraljevskih. :))) Supica izgleda odlicno, iako ja nisam ljubitelj luka. Probacu Nini da spremim, mozda ona zavoli. :)

    ReplyDelete
  3. Joj i ja sam obozavala te solje. Bas interesantan (i najbitnije lagan recept). Morat cu da probam.

    March and May

    ReplyDelete
  4. Obožavam supice i čorbice i sigurna sam da bi mi se i ova tvoja svidela :) Sećam se i ja tih posudica, baš vraćaju u detinjstvo :)

    ReplyDelete