Oct 14, 2015

Jesen na Ćofijev način


Sa Ćofijem ste se upoznali odavno u ovom i u ovom postu. Od tada se ništa drastično nije promenilo, osim da je nabacio novo krzno i pustio brkove. Trenutno koristi svaki sunčani dan kako bi se pripremio za zimski san koji kod njega stigne pre zime. Mislim da njegov mačeći kalendar nije podešen sa našim.

Ćofi naprosto ne može da zamisli niti jedan dan, a da ne izađe u njuškanje i istraživanje već svega istraženog.
Kako kišu i vetar ni malo ne voli, koristi svaki sunčev zrak da skita. Trči po dvorištu, pentra se po drveću, valja se po zemlji, juri vrapce, skače za skakavcima, posmatra druge mačke dok u širokom luku zaobilaze naše dvorište (čitaj njegovu teritoriju), jednom rečju uživa. Ponekad i zadrema dok se sunča, pa se tako satima izležava i prevrće na jednom mestu. Ono što je interesantno je to da je preko dana pravi mali divljak, ali kako se približi veče, transformiše se u mazuljka i veliku spavalicu. Ponekad mi se čini kao da imam dva mačora  :)

Kako Vaši ljubimci provode ove jesenje dane?


Do sledeće priče,
mjau-mjau





INFO:
Do skoro smo se družili isključivo na FB prijateljskom nalogu
a sada druženje dupliramo i na stranici bloga
iz tog razloga klik - klik 
:)

9 comments:

  1. čofi je super micek.
    baš mi se sviđa.
    ja sam veliki mačkoljubac :)
    pozdrav čofi!

    ReplyDelete
  2. Kakav je to medenjak :) Strašno me podseća na jednog mačora kojeg znam, kako fizički, tako i karakterno :)

    ReplyDelete
  3. Ajme što sam sladak :)
    Meni Frida trenutačno spava jer je vani grozno vrijeme (već danima je isto) pa uopće nema volje za ničim, a inače smo stalno vani, u prirodi i onda uživa :) Zasad jesenje dane provodi zamotana u dekicu, samo da joj je toplo i mekano i to je sretan pas haha

    ReplyDelete
  4. Jao ljubav mala slatka. Kako je divan.

    March and May

    ReplyDelete
  5. Čofi je baš princ. :)
    Simba je ovih dana, iako im je rođendan, u skitnji opet, bez obzira na kastraciju.
    Bella je izvaljena u svojoj stolici, i čeka da netko izađe van da žica hranu, no prvenstveno maženje.

    ReplyDelete
  6. A medeni je :) Moja njuška mrzi kupanje, kišu i sve što ima veze s vodom pa tapka po vani kao kakav gospon da ne bi zaprljao šapice i mislim da jedva čeka zimu, jer snijeg i valjanje obožava i ne možeš ga utjerati u kuću :D

    ReplyDelete
  7. Ćofi je jedan divan mačak!
    Baš sam uživala u njegovim fotografijama.
    Naša Ema je kućna maca, ne izlazi napolje, ali joj ovo kišno vreme baš prija, samo bi spavkala i mazila se. Koliko su to divna stvorenja!

    ReplyDelete
  8. Ćofi je jedan divni macan. :) Moje pseto samo gleda kako da se ugnjezdi negde gde je mekano i toplo, kad mu bacim lopticu on je uhvati i stavi pored ,,kreveta'' i odmah se vrati spavanju. :D Sad će sneg još malo, pa će da živne. Ludo je to čudo, ludo! :)

    ReplyDelete
  9. Ćofi je presladak <3
    Moj pas Ruffi je sličan, samo što se on tijekom dana kad smo svi u školi ili na poslu izležava i spava, a obožava da ide na duge šetnje tijekom večeri <3 :D

    ReplyDelete