Oct 8, 2015

Blogersko upoznavanje


Jul. Napolju je preko 40 stepeni. Dogovorile smo se da se nađemo kod česme u Knezu. Prevoz kasni, dvojka nikako da naiđe, bojim se da ću zakasniti, a to uopšte ne volim. Kako da joj javim, nemam njen broj mobilnog, da pošaljem poruku na Fb, možda još uvek nije krenula. Ostavljam joj poruku, onako stidljivo jer mi postaje neprijatno. Dvojka mi stiže, dobijam odgovor da tek kreće i huh stižem ipak na vreme. Interesantno je što ja znam kako ona izgleda, ipak je ona fashion blogger, ali ona ne zna kako ja izgledam, jer eto nemam ni jednu svoju fotku na blogu ( ispraviti  ili ne :) ??? ) 

Spazim je u daljini, prilazim joj i počinjemo razgovor kao da se znamo sto godina. Mislim, znamo se mi preko bloga, ali nikada se nismo upoznale lično jer ona ne živi u Srbiji. Odlazimo u Smokvicu na davno obećane kolače. Kasnije u Koffein na kapućino i na kraju u Moritz na sladoled. Priči nikad kraja, zar ne Ana :) 
Od divne Ane dobijam pažljivo upakovan poklon sa još pažljivije biranim poklončićima. Obožavam poklone, a kako su mi se mnogo dopali moram javno da se  pohvalim njima :D 

Hvala Ana još jednom i pamtim bundevaru za naredno viđanje :)



Do sledećeg poklona,
mah-mah



* Anin blog je http://www.marchandmayblog.com/

10 comments:

  1. sigurno je super tako naći se s osobom koja razmišlja kao i ti.
    Ja bi isto voljela da se nađem sa par osoba sa bloga.
    A tko ne voli poklone?
    baš je super tvoj poklon.
    čao!

    ReplyDelete
  2. Zato ja obožavam blog, toliko sam super ljudi upoznala preko njega i nakon svih tih pročitanih postova i razmjenjenih komentara, uvijek je priča kao da se znamo sto godina :D
    Divni su ti pokloni i baš mi je drago da ste se super provele! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaista je neobičan osećaj kad imaš osećaj da nekoga dosta poznaješ a nikada ga nisi video. Hvala :)

      Delete
  3. Oh, Suzi, bas ti hvala za ovaj divan post. Drago mi je da ti se pokloncici svidjaju. Bilo mi je jako drago upoznati te i provesti fantástico popodne u tvom drustvu. Naravno, i da amo pricali tri dana ne bi se dotakle svih tema. Ali nema veze, tu je sledeci put. A bundevaru i ja pastime (i cekam). Do sledeceg vidjena. :*

    March and May

    ReplyDelete
  4. Mislim da je to jedna od najlepših stvari kod blogovanja (ako ne i najlepša). Divni ljudi koje upoznaš tom prilikom, a koje ovako nikada ne bi sreo. Čudan je taj osećaj kada nekoga kao znaš, a zapravo ga ne znaš :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Definitivno najlepša stvar kod blogovanja, a osećaj je u isto vreme i čudan a i nije :)

      Delete
  5. Uh poklon je super, bas mnogo divan i krasan.Svasta nesto si dobila :)
    Zasluzeno <3

    ReplyDelete