Oct 9, 2015

605. rođendan


Negde na početku blogovanja, među prvim pričama, našao se meni jedan posebno drag post. Priča o Pragu. Osim trdelnika, znate da sam se zaljubila i u astronomski sat. 

Smešten u Starom gradu, na Turističkom trgu privlači ogromnu pažnju turista. Časovnik ima specijalan mehanizam i brojčanik, pokazuje vreme i pojedine astronomske informacije. Završen je davne 1410. Poznat je i pod nazivom "Praški Orloj".

Ne mogu Vam opisati koliko se kajemo što nismo sa sobom poneli njegovu repliku. Merkali smo ga tokom čitavog boravka, hoćemo, nećemo, hoćemo i na kraju odlučimo da ga ne kupimo. Ubrzo smo se pokajali. Par dana po povratku obećali smo da ćemo ga kupiti prilikom prve sledeće posete Pragu. 

Danas mu je rođendan.

Dok ne odem u Prag po moj sat, tugu lečim trdelnikom, a recept za njega možete naći klikom na post o Pragu.

Do sledećeg posta,
tik-tak

4 comments:

  1. On je stvarno nešto posebno. Bila sam dva puta u Pragu i poseta satu je bila obavezna svakog dana :) Sada imaš pravi razlog da se vratiš ;)

    ReplyDelete
  2. Nadam se da ćeš se što prije vratiti u Prag i kupiti repliku jer je stvarno predivan, mogla bi stajati na tom trgu i gledati u njega kao hipnotizirana :)

    ReplyDelete
  3. Moja beleznica je puna mesta koje zelim ponovo da posetim zbog ljudi, hrane, arhitekture... U Pragu nisam nikad bila ali zelim, svakako. ;D Mene drma nostalgija za italijanskim gelatom.

    ReplyDelete
  4. Bila sam jednom u Pragu i stvarno je poseban, pogotovo astronomski sat, mozes i njega gledati ceo dan :) A o arhitekturi i da ne pricam, kao u bajci. Super post

    ReplyDelete