Sep 10, 2015

Šta se to zbilo?

I tako, nisam se ni okrenula, a septembar je već stigao. Jesen je već tu negde iza ćoška, vreba. Iako volim leto, iskreno se radujem jeseni, jer tu su bundeve, kruške, čajevi, kestenje, lišće... Dok se kiši mnogo manje radujem, mada kišobrani i ne moraju biti toliko loši.


I dok je leto još tu  želim sa Vama da podelim šta se to zbilo na mom instagram profilu u proteklo vreme.

1. Dok kiša lupka po prozoru otvorena je sezona čajeva.
2. Red rules na venčanju

3.  Poslednje pripreme
4. Bez ice tea ništa
5. Paprika je još uvek živa, ima cvetiće koji nikako da porastu u plod...
6. Fića hoće da mu poraste rep od kafe
7. Fića je bio nestašan i zaradio jedan končić, ljubičasti, koji mu je stajao kao brošić
8. Društvo na prozoru
9. Moj domaći ice tea pozira



*sve fotografije su lično moje

Do sledećeg posta,

mah-mah


17 comments:

  1. Sezona corbica od bundeve <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. O daaaa, mljac-mljac :)

      Delete
  2. ujako mi se sviđaju tvoje slikice
    pogotovo Fiče
    šta mu je bilo da je zaradio šav?
    neka on brzo ozdravi
    pozdrav

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gospodin Cofi je preskakao komsijsku ogradu pa se u tom poduhvatu bocnuo na zicu, mesec dana je imao ovaj "modni detalj" :(

      Delete
  3. Vetar i kisa i ja sa polomljenim kisobranom od tog istog vetra, neka hvala! Tvoj opis jeseni zvuci tako topolo i ususkano ali ja cim cujem rec jesen, prelazim u san do kraja maja. Zovite me zombi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sofi necemo taj najgori scenario, bolji je onaj kad kisobran sluzi kao modni detalj :D

      Delete
  4. Fića je presladak....mačke moraju sve ponjušiti, a možda bi i probao kavu. Znam da dosta mačaka voli jesti masline, mada nikad nisam shvatila zašto...zanimljive životinje. Sviđa mi se jako i ova slika s prozora :) divne insta slikice.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekoliko puta je i nju srknuo i mislim da mu se dopao ukus. Ovo za masline nisam znala, najcudnije mi je bilo kad je poludeo za pecenom paprikom i kuvanim kukuruzom :)

      Delete
    2. ma mačke su nešto posebno...za pečenu papriku mislim da sam čula, ali ovo za kukuruz prvi put čujem.

      Delete
  5. Fića je medić :) Kad se oni ne bi zavukli svuda gde ne treba, ne bi bili oni :)) Preslatka mi je slika sa crvenim cipelicama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno T, ovaj moj momak je mnogo aktivan i nestašan pa končić ni ne čudi :)

      Delete
  6. Osvojio me ljubičasti broš, crvene cipelice i ledeni čaj pozer. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha slažem se sa izborom :)

      Delete
  7. Ni ja Suzice ne znam sta se zbilo, ali sve mi kod tebe izgleda slatko, cak i paprika bez paprike i Ficin brosic-koncic. Stize magicna jesen ;) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankić razumemo se <3 :*

      Delete