Sep 27, 2015

Sezona bundeva je otvorena !



Godinama nisam bila neki ljubitelj bundeve, tačnije nisam je uopšte volela. Bilo mi je čudno kad vidim nekog da jede pečen dulek ili pitu. Uvek sam se pitala kako može jer je ukus totalno... Grrrrr...
Kad god bi majka napravila čuvenu bundevaru trudila sam se da je izbegnem u širokom luku. Jednostavno mi taj tip pite nije bio niti slan, niti sladak, nekako je bio nikakav. 
I onda se sve promenilo. Više se i ne sećam kako sam došla na ideju da sama kupim komad bundeve na pijaci, ali se sećam te prve čorbice. Bila je i više nego ukusna i mirisna, uopšte nije bila bljak ukusa kao što sam oduvek mislila. 

Iako sam preko noći postala ljubitelj bundeve, nisam se do skoro usudila da probam pitu. Tu je i dalje postojala odbojnost. Kad ono, vidi čuda, veoma je ukusna. Ovu koju sam ja pravila mogu slobodno nazvati lažnom bundevarom jer nema smo bundevu, već i jabuke i cimet, što u znatnoj meri utiče na ukus. I znate šta? Odlična je.

Evo ga i recept.



Do sledećeg posta,

mah-mah


**Recept možete sačuvati na Vašem računaru


15 comments:

  1. Baš sam planirala sutra da spremam pitu od bundeve :-) imam je u frižideru, čorbicu smo skoro jeli, pa ostaje samo pita, da se ne ponavljamo :-) Ja je pravim bez jabuka a bundevu malo izdinstam pre stavljanja u kore. Odlična je ta bundeva, zar ne??!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I vise nego odlicna :)

      Ja je nisam dinstala jer je bila bas mlada i mekana, nije bila tvrda kao inace (procenu tvrdoce obavljam prilikom secenja komada jer su bundeve obicno toliko tvde da svu snagu potrosim dok ih isitnim ) ;)

      Delete
  2. izgleda fino
    nimsa niakd probala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno probaj, mozda ti se svidi ;)

      Delete
  3. Ja još nikad nisam probala pitu od bundeve, ali ova tvoja 'lažna' varijanta mi baš primamljivo zvuči - zapravo, čim spomeneš cimet, eto me :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda je obavezno probaj, sigurna sam da ce ti se dopasti. I da, javi utiske ;)

      Delete
  4. Ni ja nisam ljubitelj bundeve, ali definitivno cu probati tvoju (sledeci put kad dodjem) :P

    March and May

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ana mi smo se vec oko degustacije dogovorile :D

      Delete
  5. Bundevu obozavam i jedva cekam da je spreram mom sinu.Prosle godine mu je to bila skoro osnovna namernica, jer sam mu tek pocela uvoditi cvrstu hranu :)

    Kiss!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sta sam ja u zivotu propustila misleci da je bundeva fuj. Ti si super mama, bravo :)

      Delete
  6. Ljubitelj i to na sve moguce nacine, a tek sok od bundeve to je nesto fantasticno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za sok nisam znala. znaci on je sledeci, hvala na predlogu :D

      Delete
  7. Kao da sam ja pisala prvi deo teksta. Nažalost i dan danas je tako, mogu da pojedem jedno parče i onako, skoro na silu :/ Možda bi ta tvoja lažna bundevara bila rešenje za mene :)

    ReplyDelete
  8. Moracu da napravimo ovo ove jeseni :)
    http://vanjadjogo.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  9. Meni su bundeve fine jedino kao dekoracija, eventualno košpice jedem :D Ali evo dala si mi misliti, s jabukama i cimetom mora biti fino.. možda se i odvažim :)

    ReplyDelete