Sep 23, 2015

Ovu gospođicu ste već negde videli


Da, da, kažem Vam, već ste je videli. Ova gospođica ogrlica dugo se šepurila na naslovnici bloga. Pre par dana odlučila je da siđe s vrha i prošeta se novim postom. 

Jutros je sa svim svojim nijansama dočekala jesen. Strpljivo će, još malo, sačekati da lepo vreme potraje pa da se onda na miru baci u zagrljaj debelim džemperima. Odlučna je da se hrabro bori sa jakim vetrovima i dosadnim kišama. 

Čak mi je obećala da  će skretati poglede, ako se frizura u nekom trenutku pokvari. Jedva čeka da krene u kupovinu bundeva jer se mnogo uželela čorbica i pita. Kad zahladni, uz miris cimeta i jabuka, ispijaće tople čajeve. U zagrljaju nečijeg vrata,  slušaće zvuk opalog lišća dok šuška pod nogama. 

Dakle, spremna je :)




Do sledećeg posta,

mah-mah



14 comments:

  1. Gospođica je preslatka na prvi pogled, a uz ovu dinvu priču o njoj nekako posebno dolazi do izražaja :)

    ReplyDelete
  2. I mislila sam da sam je negde vec videla. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah gospodjica vec vidjena :D

      Delete
  3. Ova mala gospođica je savršeno spremna za divnu jesen :)

    ReplyDelete
  4. predivna je ogrlica, sviđa mi se ova kombinacija boja, gospođica je jako šarmatna, a uz taj tekst o njoj nekako još više osvaja.

    ReplyDelete
  5. jako lepo!
    pogledaj moj blog i zaprati ako zelis >>>>>> http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  6. Gospodjici je i bilo vreme da sidje s naslovnice i da se malo proseta.

    March and May

    ReplyDelete
    Replies
    1. Krajnje je vreme bilo :D

      Delete