Sep 15, 2015

Moja preporuka: Simon's Cat



Odavno planiram ovaj post i konačno sam odlučila da ga podelim sa Vama. Ujedno, ovaj post će biti uvod u novu rubriku na blogu. Da, pogađate već, svremena na vreme ću sa Vama podeliti nešto interesantno, nešto što možda do sada niste videli, a moglo bi Vam se dopasti. 

Neću dužiti previše sa uvodom, već odmah prelazim na moju prvu preporuku Vama. Znate da sam istinski ljubitelj mačaka, pa ne čudi ni što je prvi post u novoj rubrici posvećen baš njima i njihovim nestašlucima. 


Pre nekih 5-6 godina slučajno sam na youtube naletala na jednog super mačora. Istog trenutka sam pinovala kanal i s'nestrpljenjem čekala novi video jer sam sve objavljene do tad odmah pregledala. Simon's cat na veoma smešan i realan način prikazuje mačeće fore i fazone. Skoro u svim videima sam prepoznala mog Ćofija, mislim da je to razlog što su mi se ovoliko i dapali. 

Nadam se da sam Vas zainteresovala bar malo, da ćete uživati u sličicama koje slede i da ćete obavezno pregledati crtaće jer će Vas nasmejati do suza.

Uživajte.









13 comments:

  1. kako zabavan post!
    volim ovo s macama !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Havala :) Primetila sam da ih voliš ;)

      Delete
  2. Ja sam više dog person, ali se ne mogu ne nasmijati ovakvim crtežima i crtićima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E baš mi je milo da ti se svidelo ;)

      Delete
  3. Radujem se ovoj novoj rubrici a prva već obećava ;) Iako nemam macu, jako ih volim, slaba sam na životinje generalno, tako da što se mene tiče, ovo je pun pogodak :)

    ReplyDelete
  4. Mislila sam da sam dog person, dok se dvije male buhtlice nisu našle u mom dvorištu bez mame. Danas, nakon skoro godinu dana, sam crazy cat lady. :D
    Pozdravmljam novu rubriku,a ove slatki crtkani crteži za linkove su preslat¨ki! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macke su toliko umiljate da osvoje i dog srca :) drago mi je da su ti se dopali, hvala K :)

      Delete
  5. ja mačke obožavam, a ovaj mačor je baš prava lafčina:)

    ReplyDelete