Aug 13, 2015

Još jedna bombonica - roza

Danas Vam predstavljam još jednu u nizu ogrlica iz kolekcije bombonica 

Na red je došla ombre roza, meni jedna od dražih.
Nežna i ljupka.

Ostala je još jedna ogrlica iz ove kolekcije koju niste upoznali kroz post, tako da očekujte uskoro priču i o njoj.

Pssssst....
Da Vam kažem nešto u poverenju.
U Suzicinoj Radionici se krčkaju neke nove stvari :)
Polako počinjem sa novom kolekcijom, skice su urađene, materijal spreman i ogrlice polako oživljavaju.




Kako Vam se dopada ova ogrlica? Koja je Vaša omiljena kombinacija boja?


Mah-mah do još jedne svima već poznate bombonice :)


15 comments:

  1. Replies
    1. Nije sto je moja, ali u pravu si ;)

      Delete
  2. Preslatka je bombonica.. :)

    ReplyDelete
  3. Kako je preslatka :))

    ReplyDelete
  4. Inače najviše volim plavu boju, po mogućnosti u kombinaciji sa žutom, ali i u ovu sam se skroz zaljubila :) Preslatka je! A jedva čekam vidjeti i što nam to novoga spremaš :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, tu kobinaciju boja sam vec napravila u novoj kolekciji :)

      Delete
  5. Prava bombonica :) Jedva čekam da vidim sve što imaš u pripremi :)

    ReplyDelete
  6. ova nježna kombinacija boja mi se jako sviđa, divna je...i radujem se vidjeti nove projekte. Uvijek volim vidjeti što kreativci rade.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ivana, hvala na divnim recima :*

      Delete
  7. Predivno, bas mi semnogo dopada :)

    ReplyDelete