Jun 14, 2015

Prva dugina bombonica!

U septembru će biti punih 5 godina kako se bavim izradom nakita. Retko ga ima na blogu i red je da se to promeni, zar ne ? :) Sve je krenulo nekako spontano. Samo sam želela sebi da napravim rajf, a u stvari sam napravila nekoliko pari minđuša. Kako je vreme odmicalo kroz moje ruke prošlo je preko 500 modela, sa sve različitim varijacijama boja za jedan model minđušica. Za sve ove godine prošla sam kroz različite faze u izradi. Kad kažem faze, mislim na različite tehnike i materijale. Bilo  je tu svega, sitnih staklenih perlica, žice, beolina, plastike, čipke, dugmića... Ova poslednja faza drvo + konac + kožica mi je nekako najdraža. Ranije sam najavila kolekciju ogrlica koju sam nazvala bombonica. Većina ogrlica je prodata/poklonjena, ali one koje su ostale i novonastale ugledaće svetlost dana na blogu u narednom periodu. 

Jer su one to zaslužile...

Prva u nizu napravljenih bombonica je ova sa zaglavlja bloga, ali o njoj u nekom od narednih postova jer Vam ovom prilikom predstavljam njenu sestru bliznakinju :) 

Liče, ali nisu iste :) 





Do sledeće bombonice, mah-mah...


12 comments:

  1. Preslatke bombonice koje idu uz svaku odjevnu kombinaciju, nema razbijanja glave. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlicno se uklapaju uz sve :) Hvala ;)

      Delete
  2. Hola guapa..te acabo de conocer¿quieres que nos sigamos por GFC? me encantaría,te espero en:http://sonymingoss.blogspot.com.es/
    Besos!

    ReplyDelete
  3. Pa stvarno su zasluzile da budu na blogu. Ne znam samo sta si cekala do sada. Ovako nesto slatko da skrivas stvarno nije u redu. :)

    Divna ogrlica. Prava bombonica.

    March and May

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam ni ja, izgleda da su bile stidljive :D :*

      Delete
  4. Vrlo lijepo i prekrasnih boja. :)
    Hvala ti na komentaru.:)
    LP; Martina

    ReplyDelete
  5. Nice
    Dazzlingzest.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Nice
    Dazzlingzest.blogspot.com

    ReplyDelete