Jun 26, 2015

Instagram izveštaj


Planirala sam da Vam predstavim sledeću bombonicu, ali instagram posta nije bilo odavno. Baš, baš odavno. Kako se iz tog razloga skupilo dosta fotografija morala sam da izvršim selekciju i ovde Vam pokažem samo deo. Fotografije su iz skorijeg vremena, dok ostatak možete pogledati klikom na moj instagram profil. Kao što možete videti pio se kaFućino, pravile se ogrlice, grickali se makarunsi i oreo keksići, pili smutiji, opuštalo se na Adi i kupovale mackalice i mistovi.








Mah-mah, 
ali ovaj put zaista do sledeće na redu bombonice :D

10 comments:

  1. Ja sam bila ubedjena da te pratim na Instagramu. Kriva sam, odmah na follow. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, Sofi oprošteno :D

      Delete
  2. Kod tebe je uvek sve tako ljupko i slatko :)

    ReplyDelete
  3. Volem instagram izvještaje. Baš dugo nije bio. :*

    ReplyDelete
  4. Iako sam vec videla sve slicice....ope su pravo uzivanje. :)

    March and May

    ReplyDelete
  5. Znaš ti da sam ti ja sinoć komentirala ovaj post.. ali nije mi učitao ove klasične komentare, nego ono kao na G+, tako da ne znam jesi li ga vidjela uopće i gdje je :D Pa idem ispočetka, šta ću.
    Sviđaju mi se ovakvi postovi, i ja ih planiram ubaciti ponekad. Na IG sam tek od nekidan (i drago mi je što smo se i tamo našle :) i stalno nešto čačkam, kao dijete kad dobije novu igračku hehe. Divne su mi tvoje bombonice, posebno ova u 3 boje, baš priča o moru, suncu, ljetu, sidru..

    ReplyDelete