Mar 15, 2015

Bombonice


Konačno je došao i taj dan, a bilo je i krajnje vreme. Kada sam počela da pišem blog želela sam da predstavim svoje radove koje pravim skoro 5 godina, ali ta želja je nekako ostala po strani, u kutiji sa koncima i perlama. Ali danas sam odlučila da tome mora doći kraj! 

Predstavljam Vam deo ogrlica iz kolekcije "BOMBONICA" koju sam najavila još početkom prošle godine u ovom postu. Većina njih se već odavno šepuri oko vrata divnih devojaka, a na fotografijama je nekoliko ogrlica koje sam "sačuvala".


Ovo je šareni sneak peek pre nego se upoznate sa svakom ogrlicom ponaosob.




Do naredne ogrlice, pardon posta, mah-mah...

13 comments:

  1. Nemam reči koliko je ovo predivno...Svaka čast! :)

    ReplyDelete
  2. Preslatke su ogrlice i boje su divne.. :)

    ReplyDelete
  3. Svaka je na svoj način predivna. <3 Svaka ti čast. ;)

    ReplyDelete
  4. Preslatko i originalno! :)

    ReplyDelete
  5. za ombre uvek plus:)
    predivne su!

    ReplyDelete
  6. Ovo je predivno. Pod hitno da se vise i cesce sepuris njima i da nas obavestavas! Ocekujem i neki odeljak Ducan na tvom blogu. Sto da ne?

    ReplyDelete
  7. ajme ove ogrlice su divne ♥_♥

    ReplyDelete
  8. Jednu bombonicu imam i ja i obozavam je <3

    ReplyDelete