Feb 10, 2015

Something NEW


Danas nešto drugačiji post od onoga na šta ste navikli. 
Nešto novo! 

Mada, ako uzmemo u obzir da mi već danima kursor blinka ispod ove fotografije, 
naslov posta lako može da se pretvori u Something OLD. 
Ovo su samo neki od proizvoda koje koristim u poslednje vreme, neki su dobri, neki manje.
Balea ulje za kosu koristim već duže vreme i veoma sam zadovoljna, spas je za suve krajeve.
Generalno, Balea je dobra i veoma pristupačna. Odnos cene i kvaliteta je na zavidnom nivou.
Tonik za skidanje šminke za predeo oko očiju mi je potpuno otkiće. 
Ne mogu opisati koliko sam zadovoljna jer je neutralan i ne pecka. 
Do sad su me razočarala samo njihova dva proizvoda. 
Jedan je antiperspirant u stiku koji je bio veoma loše strukture, toliko da se pri prvom nanošenju polomio. 
Drugi je, krema za telo sa mirisom kolačića koju su svi veoma hvalili, meni nekako nije legla.
Što se njihovog gela za tuširanje tiče veoma je prijatnog mirisa.
Alin šampon sam dugo merkala da kupim i uvek sam odustajala zbog njegovog neprijatnog mirisa.
Sada nisam sigurna da mi u potpunosti odgovara.


To je manje-više to što se tiče ovih novo-starih proizvoda.



Mah-mah









9 comments:

  1. Preporucujem ti Bioten maramice za lice, toliko su dobre i nezne. Ja koristim one sa narom i super su! Ne iritiraju oci tako da mogu da se koriste za sminku. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na preporuci Sofi :) Sigurno cu ih probati ;)

      Delete
  2. Slažem se, Balea je stvarno odlična i nedostaje mi ovde u Španiji...

    ReplyDelete
    Replies
    1. :( kad budes dolazila moras spremiti zalihe za Spaniju :)

      Delete
  3. Kad budem dosla u Beograd morat cu si pokupovati Baleinih proizvoda. Cula sam da su odlicni.

    March and May

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Eto i ja sam ljubitelj Balee, ali nema je ni ovdje na Sjeveru.

    Obozavam one mirisne vockaste gelove za tusiranje, a tek one summer edition limited varijante, pa jao! <3 jedva cekam odlazak kuci i check in kofer pa da pokupujem sebi svasta!

    :*

    ReplyDelete
  6. Baleino ulje za kosu je moj favorit poslednje dve godine! Neverovatno dobar proizvod za smešne novce! I to je samo jedan od takvih preparata iz asortimana ovog brenda, tako da se upsujem na listu Baleinih fanova... :)

    ReplyDelete