Jan 18, 2015

Meow!

Hej, nadam se da ste imali lepu nedelju i da ste na najbolji mogući način iskoristili sunčane dane. 
Moja je bila i više nego dobra. 

Došlo je vreme za još jedan instagram post.

Ove čarapice sa printom mačkica kupila sam istog trenutka kako sam ih ugledala. 
Idealne su za sve mačkoljupce.


MEOW



Trenutno omiljeno mesto za ispijanje vikend kafe mi je Koffein. 
Miris prave kafe koji se širi prelepim enterijerom idealan je za kofeinske momente sa dragim osobama.


Sve što je potrebno da se 'preživi' radni dan. Sitnice koje učine da sve bude lakše i lepše.


Kako mi je skoro bio rođendan dobila sam najslađi i najukusniji poklon.


Ove godine sam ja dobila paricu u česnici, a kako su se već na samom početku godine desile velike promene na poslovnom planu, ne sumnjam da će ova godina biti uspešna.


I za kraj moja omiljena krznena njuškica.


Da, da, Ćofi je postao jedna velika spavalica.


Meow-Meow
Mah-Mah





*Sve fotografije su moje i nalaze sa na mom IG profilu.

8 comments:

  1. Njuskica je divna...a za parice cestitam. Nek godina bude uspesna i da se te parice razmnozavaju u velikom broju. :)

    March and May

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Anči, ne bih se bunila da se ostvare tvoje željice :) :*

      Delete
  2. Baš smo sinhronizovane :D Preslatke su čarapice a maca je med medeni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha to sam i ja pomislila :D

      Delete
  3. slike su divneee :)
    obozavam zimske carape :)
    sve pohvale :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, ove su baš nekako posebne ;)

      Delete
  4. Uvauuu, predivne slikice! Baš imaš talenta za fotografisanje. :)

    Zapratite me na gfc-u, uzvraćam:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. super slikice
    mica mi se jako sviđa

    ReplyDelete