Jan 16, 2015

Euforija je prošla, a šta je ostalo?


 Nisam želela neku veliku novogodišnju dekoracuju. Jednostavno nisam bila u tom raspoloženju jer baš u tom periodu desile su se neke velike promene, one stresne. Nisam ni jelku okitila, nisam htela, imala sam
većih problema. е
Jedino šta sam htela bile su lampice na prozoru i ništa više, to mi je bilo dovoljno. A onda su se ipak tu našli i ždralovi koje je sestra napravila. Oni su dali posebnu čar prozoru. Koliko mi se samo dopadaju.
Svako veče, sa prvim mrakom palila sam lampice, ali večeras po prvi put ne. Do večeras su komšijski prozori i terase svetlucali, ali više ne. Izgleda da je euforija prošla... Svi su sklonili lampice, verovatno ću i ja kroz par dana, ali šta ostaje? 
Ostaju ždralovi da se vijore na toplom vazduhu klime, a kasnije i na prvom povetarcu. Biće tu tokom cele godine. Tu im je mesto.





Do sledećeg čitanja mah-mah...




*Sve fotografije su moje.

5 comments:

  1. Meni je toliko tesko da skinem lampice posle praznika, nekako mi soba izgubi na toplini i ususkanosti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je tesko bas iz tog razloga :/ :*

      Delete
  2. Ako imate minut pogledajte moj blog,novi post je tu.

    http://lakodolepote.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  3. Ja odbijam da skinem srme do kraja januara, mama sizi, divan post svi imamo tu neobicnu nostalgiju :)
    http://lamiastoria018.blogspot.com/2015/01/milenini-dani.html

    ReplyDelete
  4. Ja sam moje lampice poskidala pre dva dana...i mladji sin svaki dan kuka gde mu je drvo nestalo. :)

    ReplyDelete