Nov 24, 2014

Naći ćemo se u Smokvici


Kao što već znate volim razmene i mnogo im se radujem. Zato sam se posebno obradovala kada mi se Maja sa bloga Magrit javila i predložila razmenu. Nakon nekoliko mail-ova, pao je dogovor: Naći ćemo se u Smokvici. Odmah posle posla, sa poklončićem u torbi uputila sam se ka ulici Kralja Petra. Dobro poznat kafe sa smokvom u dvorištu. Maja je već stigla. Iako se nikada ranije nismo videle razgovor je tekao kao da se već dugo poznajemo.

     

Poklone smo razmenile uz toplu čokoladu, a kada smo prešle na priču o blogovanju Maja je predložila da uzmemo i po porciju coffe cake-a. Nisam se bunila :D Nisam ga pre probala i moram priznati da sam prvi put čula za njega. Podseća na one stare kolače, koje su pravile bake i baš mi se dopao, toliko da sam nakon samo dva dana ponovo otišla na još jednu porciju.



 A sada da se vratim na priču o poklonima. Kao prava pletilja poklonila mi je nešto bez čega ovih dana ne mogu: vunene čarape. Zelene sa crvenom mašnicom sa strane, radi lakšeg raspoznavanje leve i desne, prave novogodišnje. Slatko zar ne? A šta sam ja njoj poklonila, čitaćete kod nje na blogu i u nekom drugom postu. 

Do tad mah-mah...




* Sve fotografije su moje osim prve koju sam preuzela sa sajta Smokvice.

16 comments:

  1. Slatka priča i naravno, čarapice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da veoma su lepe i tople ;)

      Delete
  2. Kako sjajno! Zelim i ja da razmjenjujem i druzim se sa dragim ljudima!

    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danka jel ista adresa ili je doslo do promene? <3

      Delete
  3. Ove razmene su jedna predivna stvar! :)
    Baš kao i čarapice! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kao malo dete im se radujem :)

      Delete
  4. Jao sto su slatke. Ok, ja ne znam da pletem, heklam iliti bilo sta drugo da radim, ali volim da jedem kolace pa te ja pozivam na po jos jednu porciju letos kad dodjem u Beograd!!

    Fabulous 30s

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ana poziv je već prihvaćen :*

      Delete
  5. Jao, kako divan post ! :) Odlicno si napravila sled fotografija !
    I ja ga tek sad vidim ! Ali znas sta nam se dogadja ovih dana ...
    Lepo je bilo, ogrlica se svima dopada kome sam pokazala :) - a uskoro stize i na blog :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Majo kako je sad debeli minus one su mi spas :)

      Delete
  6. Lijepa priča. Ponekad nam je tako malo potrebno...

    A čarapice su preslatke. Baš za ovo doba godine. *-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaista je tako, za osmeh nije potrebno puno :D

      Delete