Oct 25, 2014

Pokondirene tikve! Pardon, dekorativne bundeve...


U prvi mah, imala sam neku sasvim drugu temu i ideju za post, ali dok sam šnjuala po Pinterestu naleteh na njih. Dekorativne bundeve. Nisam im mogla odoleti, pogotovo sa ovim zlatnim detaljima. Ne znam šta je to sa mnom i zlatnom bojom u poslednje vreme, ali znam da poludim na sve sa zlatnim detaljima i tufnicama i cvetićima. 
Kako su nam stigle bundeve i kako je već zahladnelo, mislim da je najbolje ostati u toplom domu i uz šolju tople čokolade ili čaja od pomorađže, uraditi bar jedan DIY projekat (ali nemojte se na ovoj cifri žadržati). Toliko je varijacija na temu da ne možete ni zamisliti, kao što nisam ni ja mogla, ali ono što osmislite pretvorite u delo. 

Potrebne su Vam bundeve, manje ili veće, svejedno, sprej-boje po izboru, šljokice, kanap, ma šta god da zamislite. Bitno je da oslobodite svoju maštu.
I samo da Vas podsetim da bundeve nisi trajne, ali nam i pored te mane, mogu ulepšati okruženje.


Do narednog posta uposlite svoje prstiće i javite utiske. 
Mah-mah






* Sve fotografije su preuzete sa Pinteresta i nalaze se pinovane u posebnom albumu 
gde možete videti njihove izvore, osim poslednje na kojoj je naznačen izvor.

22 comments:

  1. Divne su sve, ne mogu se odlučiti koja mi je bolja! :) Odlični prijedlozi! :)

    ReplyDelete
  2. Ja ih najviše volim vidjeti na tanjuru, ali i ovako jako lijepo izgledaju i nevjerojatno je koliko dekorativno mogu lijepo izgledati! :) Krasni prijedlozi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. U tanjiru su jos lepse, slazem se :)

      Delete
  3. Kako je ovo slatko! Prva mi je omiljena :)

    ReplyDelete
  4. Uh sto su divne. Jos samo da sam vesta u DIY pa da pocnem. :) Bas mi se svidjaju. Ja imam par po kuci kao urkas ali prave obicne....kao sto rekoh nisam vesta u DIY. :)

    Fabulous 30s

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anci jednu uzmi i samo isprskaj zlatnim sprejem, za to nije potrebno nikakvo umece :)))))

      Delete
  5. Uf, obozavam ih! Odavno se spremam da napravim jednu sa sljokicama ili jednu poput ove bele sa zlatnim tufnama.

    ReplyDelete
  6. Sofi ta sa tufnama mi je prva na spisku, obozavam je ;)

    ReplyDelete
  7. So beautiful decorations. Really creative ones
    Please enter my international giveaway: Sandy Sandhu

    ReplyDelete
  8. Baš su slatke i zabavne. Takođe ludim za zlatnom bojom i šljokicama :)

    ReplyDelete
  9. Very pretty "_)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Divne su! Pogotovu ove zlatno bele i zlatno crne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, te su baš posebne :)

      Delete
  11. Ove bundeve su i mene fascinirale. Prekrasne su ...sve. čao

    ReplyDelete
  12. Diiivne ideje. Bundeve me podsecaju na jesen, a corba od bundeve nekako na zimu :)

    ReplyDelete