Oct 1, 2014

Nikada više ne planiram!


Danas neću mnogo pisati. Ne. Danas je dovoljano citirati Andrića.

Nikada više ne planiram. Ja samo živim ovaj život. Ponekad kako želim, ponekad kako moram. Sitnice mi boje život. Sitnice su sreća. Zato ja volim male stvari. I velike torbe. Svuda ih sa sobom nosim, jer sebi dugujem još po neku šetnju između očekivanog i neplaniranog.

                                   Ivo Andrić

* sve fotografije su preuzete sa mog IG profila

Mah-mah do sledećeg čitanja :)

11 comments:

  1. Druga slika, mace spava ususkano ... ispunila me je bas lepim osecanjima, bas tom sitnicom koja mnogo znaci u zivotu koje se pominju u citatu .... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, to su te sitnice koje nas ispunjavaju toplinom :)

      Delete
  2. Slike su divne kao i obicno ali ova druga me je totalno osvojila. Predivno.

    Fabulous 30s

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raspilav totalni, hvala Ana ;)

      Delete
  3. Slike su jako lepe najviše mi se sviđa šesta :)


    http://dimi-cool.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mora da i ti volis kukuruz :D

      Delete
  4. Slike su preslatke! A taj citat mi bas odgovara u ovom trenutku. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda se razumemo skroz :)

      Delete
  5. Super post..bas si ovo lijepo napisala I slikice su divne!

    ReplyDelete