Oct 22, 2014

Na trampi kod Moritz-a

Sezona pripreme zimnice je počela. Jesen je u jeku i često ume da deprimira, ali i ona ima svojih čari. Malo, malo pa iz nekog dvorišta dopre miris pečenih crvenih paparika. Znate onaj osećaj kada neki miris izazove eksploziju osećanja u vama, pa vas podseti na neka lepa sećanja. Mene ovaj miris uvek asocirao na domaći ajvar, njegovu pripremu i uživanje u zimskim doručcima. Sve te divne teglice na policama čekaju svoj red da budu smazane ili možda poklonjene. A kad smo kod poklanjanja, ima li boljeg poklona od onog jestivog, a domaćeg.
Moritz, osim što pravi najukusniji sladoled, poznat je i po svojoj originalnosti, kako u izboru novih i neobičnih ukusa, tako i u interesantnim akcijama. Pošto je sezona pripreme ajvara, nedavno je došao na interesantnu ideju, veoma interesantnu. Organizovao je razmenu, za jednu teglu domaćeg ajvara ponudio je pola kilograma sladoleda po izboru. Ko može odoleti ovakvoj ponudi? 
Koliko volim razmene to vam je poznato iz ranijih postova, jednostavno uživam u njima i samom poklanjanju. Ni sekundu nisam razmišljala i odmah sam organizovala da mi se dostavi jedna tegla maminog ajvara. Teglu sam dodatno ukrasila papirom sa cvetnim printom i jutenim kanapom. Tako opremljena krenula sam pravo kod Moritz-a, a on naravno nije mogao da odbije trampu. Pohvalio je dekoraciju i teglu odmah nakon silnog fotografisanja izložio u izlog. Sreća, sreća, radost...

Ako imate neki predlog za trampu sa mnom, pišite mi u komentarima ili na mail, možda možemo nešto da organizujemo :D

Do tad, mah-mah...



* Sve fotografije su moje, osim prve koja je preuzeta sa ovog linka.


6 comments:

  1. Uuuu...dobra im trampa. Evo saljem ajvara kolko hoce za sladoled. :)

    Fabulous 30s

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ideja im je super :) Salji :*

      Delete
  2. Baš zanimljivo..:)) i vrlo primamljiva radnjica ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Radnjica je bas lepa, poseti je obavezno ;)

      Delete
  3. Tačno sam znala da je trebalo da insistiram da ove godine napravimo ajvar! :) Obožavam njihove sladolede, uvek se obradujem kad vidim red u radnjici jer imam vremena da se odlučim koju ću kombincaiju. A to me dovodi do sledećeg pitanja: koji si ukus uzela? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koliko se secam: pistaci+bela cokolada+becka moka :D

      Delete