Aug 23, 2014

I'm back!

Hello!!! 


Ova veoma duga i neočekivana pauza došla je nekako spontano, sama. U jednom trenutku krivac je bio manjak vremena, dok u nekom sasvim drugom manjak inspiracije. Sve u svemu, blog je ispaštao. Dosta postova ostalo je neobjavljeno, dosta najavljenih i očekivanih priča nedorečeno, zbog čega mi je veoma žao, ali šta je tu je. Samo ću Vam reći da je projekat #100happydays uspešno završen na šta sam veoma ponosna i da nisam uspela da sačuvam do sad sve komade nakita iz nove kolekcije. Jedino sam na instagramu bila redovna, iz tog razloga slede fotografije koje su po meni obeležile period ne - blogovanja. Pa da vidimo šta se to radilo...


Proslavio se Ćofijev 4-i rođendan.


Bilo se na jednom veoma bitnom venčanju.


Obeleženo je 8 godina veze sa mojim B


Projekat #100happydays je uspešno priveden kraju.


Tamanio se najbolji frozen yogurt u Beogradu i nosile se najlepše dečije narukvice.


Obilazila su se najlepša mesta.


Uživalo se u posebnim trenutcima.


Tračarilo se.


Uživalo se u malim stvarima.


Pio se domaći ice-tea u ogromnim količinama.


Do sledećeg čitanja mah-mah.

16 comments:

  1. Dobro dosla nazad. Odlicne slicice i odlicno provedeno vreme uzivajuci u lepim stvarima.

    Fabulous 30s

    ReplyDelete
  2. Odlicne slicice, drago mi je sto si se vratila.. :)

    ReplyDelete
  3. A pre neki dan bas proveravala da li sam mozda to propustila neki post na tvom blogu :)

    ReplyDelete
  4. Ovo tracarilo se mi se najvise svidja ;-)

    ReplyDelete
  5. Bravo! :aplauz: (:

    ReplyDelete
  6. Svaka cast na #100happydays :)) a slicice su, sto bi rekli, vrh :D

    ReplyDelete
  7. Super fotkice! Očito je da se uživalo, a tako i treba! ;)

    ReplyDelete
  8. Sareno - bas onako kako treba! :D Lep post.

    ReplyDelete