Mar 23, 2014

Jedna divna Danka


Pre nekoliko meseci slučajno sam naletela na njen blog. Blog koji je prepun divnih i iskrenih priča. Sećam se da sam taj dan ostala dugo u noć čitajući sve priče objavljene do tog trenutka. Uživala sam u njima, uživam i sada, a uživaću i u budućnosti jer je ona veoma nadarena za pisanje i prepuna ideja i tema.

"U napadima inspiracije i pisanja cesto razmisljam o onome o cemu rijetko pisem. To su ocigledno neke jos nesazvakane emocije, stvari koje su me ili uzasno provrijedile ili strasno inspirisale i za njih jos nije doslo vrijeme da se nadju na papiru. A kada za to vrijeme dodje, citacete o tome kako:

-posmatram ljude u tramvajima
-bliski znaju da vas napuste kad za to nije vrijeme
-jedan covjek umije najljepse da poklanja
-reci NE
-lako izgubis sebe i nadjes strah
-su sabotirali mog psa
-sam bila zaljubljena u jednog Milana
-me jedan jezik promjenio
-disem svaki dan.

I naravno jos o milion stvari mi se pise, ne nuzno ovim redoslijedom i to do kraja svog zivota."
                                                 Danka Kovačević

Nakon svih pročitanih redova, znala sam samo jedno, Danka je divna.

Onda smo se povezale preko IG, kasnije i preko FB. Naša slična interesovanja i energija su se prepoznale. Ona nije samo pisac, ona je i veliki kreativac, prava umetnička duša. Ponovo sam pomislila, Danka je divna.

Skoro smo razmenile svoja prva pisma, obogaćena čajevima i sitnicama. Njeno pismo je jedno od onih zbog kojih se na svaki šum trgnete i pogledate kroz prozor da li ide poštar.

Čajeve je pažljivo odabrala, čak je i uz svaki predložila određenu numeru za poslušati. Još jednom sam pomislila, Danka je divna.



***

Pošiljku za Danku sam pažljivo pripremila. Njoj se veoma dopala. Čak mi je utiske prenela i fotografijama. Srećna sam što poznajem, makar i ovako virtuelno, jednu divnu Danku.






* Prvu i poslednju fotografiju poslala mi je Danka.

9 comments:

  1. Uz Dankine cajeve uzivamo na terasi svaki vikend! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jovana, obavjesti terasu da moze ocekivati neocekivano ;) jer lijepo vrijeme tek dolazi :)

      Delete
  2. Kakvo odusevljenje moje. Pa jao! <3 hvala divna Suzo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankić nema na čemu, zadovoljstvo je poznavati te ;)

      Delete
  3. Svi volimo Danku. A i Suzicu :)

    ReplyDelete
  4. Jao kako divno. Lepo je videti da jos ima kreativnih i divnih ljudi. Kao i cinjenicu da se ljudi mogu prepoznati i preko virtuelnog sveta i jedni drugima ulepsati dan i zivot. Uzivajte.

    Fabulous 30s

    ReplyDelete