Feb 6, 2014

Srećni dani... { 2. deo}

Došlo je vreme za novi izveštaj o #100happydays. U ovom postu ste imali priliku da saznate kako je sve počelo i da pogledate prvih deset dana kroz fotografije, a sada je red da vam predstavim i narednih deset srećnih dana. Moram pomenuti da mi je već nekoliko osoba javilo kako su se inspirisane prethodnim izveštajem upustile u ovu avanturu i neizmerno mi je drago zbog toga. Prosto sam srećna što sam uspela nekog da inspirešem i nadahnem da zabeleži ono što ga je taj dan posebno usrećilo. Sad možemo da krenemo.

{Dan 11}
Potaž od paradajza za dane kada Vam se jede nešto ukusno i toplo. U nedostatku svežeg paradajza poslužio mi je domaći mleveni čuvan za ovakve trenutke. Uz dodatak praziluka, krompira, celera, šargarepe i mirisnih začina, izmiksan i serviran u šolju mami da odmah bude smazan.

{Dan 12}
Trenuto, vreme provodim radeći na novoj kolekciji. Skice, konci, prelice i alat moje su okruženje ovih dana. Nešto veoma slako Vam spremam. 


{Dan 14}
Kada sam loše raspoložena i kada mi nije dan, tu je Moritz. Bela čokolada da podigne raspoloženje, lešnik takođe, a malina da me svojim kiselkastim ukusom  protrese. Moritz ne zaobilazim, nikad.

{Dan 15}
Prvi sneg ove godine konačno je zaškripao pod čizmama. Winter is coming.


{Dan 16}
Moja druga polovina i ja volimo da kafenišemo zajedno u jednom od omiljenih kafea. Kako ni jednom od nas ne prija kofein, kafa bez njega je spas. Priča može da počne.

{Dan 17}
Stara pisaća mašina je ovih dana bila vredna, mnogo toga je otkucala.


{Dan 18}
Fića je moj verni pomoćnik, koji sve pomno prati i kome ništa ne može da promakne. Ponekad krene šapicama da uhvati končić ili perlu, ali brzo se uozbilji i vrati na posao. Ne odustaje ni onda kada ga toplota radijatora toliko ugreje da mu se zadrema. Dečak moj.

{Dan 19}
Beograd i zimski zalazak sunca. Toliko je lep da me istog trena ugrejao, bez obzira što su mi noge promrzle.


{Dan 20}
Nove patike spremne čekaju proleće i lepo vreme. Prave ženske, prve koje idealno leže mojim uskim stopalima. Kad njih obujem i obučem omiljene helanke nema te staze koja neće biti pretrčana i prošetana.

{Dan 20}
Inspiracija, topli napitak, rokovnik, laptop i novi post može biti napisan. Tu je još nešto malo i slatko, ali o tome uskoro.


Do sledećeg čitanja, mah-mah od mog Ćofija i mene.


* sve fotografije su sa mog Instagram profila.

6 comments:

  1. Preslatke su slicice.. :) Ja jos nisam probala taj sladoled, a htela sam proslog leta.. I zavidim ti sto imas pisacu masinu.. :)

    ReplyDelete
  2. Sladoled je fenomenalan, nikad nije kasno da ga probaš :) Ova pisaća mašina je pravo blago, bila je tatina ali je u mom vlasništvu zadnjih 15ak godina ;) Hvala.

    ReplyDelete
  3. Divne slicice a Fica je najbolji. :) Divno, inspirativno i kreativno.

    Fabulous 30s

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga Ana, evo Fića se posebno zahvaljuje ;)

      Delete
  4. Masnica je tako tako tako sladak detalj !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. O mašnici je upravo napisan post ;)

      Delete