Feb 17, 2014

Oxford shoes


Proleće u februaru deluje kao nešto nemoguće, ali nas temperature oko dvadesetog podeoka uveravaju u suprotno. Sneg nas sigurno neće zaobići ove godine, a baš iz tog razloga iskoristite ove sunčane dane na najbolji mogući način. Odložite teške zimske čizme i prošetajte Oksfordice. One su idealne baš za dane kada ne očekujemo lepo vreme i kada nas visoke temperature iznenade. Čuvene Oksfordice mogu upotpuniti skoro svaki vintage outfit, bilo da se odlučite za pantalone, suknju ili haljinu. Odlične su za odlazak na kafu sa drugaricama, gradsku gužvu, šetnju uz reku, odlazak na posao ili pak na neko Vama drago mesto. U nastavku sledi moj izbor Oksfordica idealnih za ovo vreme koje mogu u znatnoj meri doprineti podizanju Vašeg raspoloženja.


Do sledećeg čitanja...


* Sve fotografije su preuzete sa Pinteresta i pinovane su u mom albumu, tako da tamo možete pogledati tačan izvor.

6 comments:

  1. Ne znam koje su mi lepse.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskreno ni ja :D jer sve su prepreprelepe ;)

      Delete
  2. Samo ću duboko da uzdahnem... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, razumem te skroz :)

      Delete
  3. Ubila si me ovim postom. Imam jedne, tirkizne, koje sam nasla na nekom snizenju i jaaako su bile jeftine, bile su i njezno roze i ja budala nisam kupila. Sad zalim. A cini mi se da bih prije doktorirala nego odabrala samo jedan komad odavde. Sve bih nosila! Sve do jednih! <3 oohhh...raspilav.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danka ni ja ne bih mogla da se odlucim, sva sreca pa ovde kod nas nema ovako dobar izbor inace bih sve pare plotrosila na njih :D

      Delete