Feb 23, 2014

Januarska mirišljava pisma


Imam toliko materijala za pisanje i ne znam šta bih pre objavila, ali setila sam se da sam na nešto potpuno zaboravila. Januar je odavno prošao, a sa njim i čajna razmena u kojoj sam učestvovala. Ovog meseca sam mnogo zaboravna. Tako sam na primer zaboravila da se prijavim za februarsku čajnu razmenu. Kako to, pojma nemam. Bilo mi je krivo što ne učestvujem u regularnoj razmeni, ali zato zahvaljujući jednoj divnoj Danki ovaj mesec neće proći bez čajeva. Pssss, o tome ću za koji dan kad pošaljem pisamce za Švedsku. U januarskoj razmeni čajeve sam poslala za Kragujevac, a dobila sam iz Hrvatske. Potrudila sam se oko pakovanja i sve ručno napravila, ispisala i iscrtala. Meni se krajnji rezultat mnogo dopao.















MAH-MAH

3 comments:

  1. Joj kako lepi paketici. Bas mi se svidja ideja o razmeni cajeva.

    Fabulous 30s

    ReplyDelete
  2. Dragi moji, ta divna Danka sam ja, bas JA <3. Hiihihi i mnoogoo se radujem privatnoj razmjeni. Inace, fotografije tvoje prethodne razmjene sam vidjela i na instagramu, a odusevilo me sa koliko si oaznje i detalja posiljku poslala za Kragujevac. Tek dio otkucan namojoj velikoj ljubavi - masini. Ohh <3! Uskoro stize i tebi nesto sa Sjevera, nadam se da ce te ugrijati.

    Veliki poljubac i zagrljaj! :*

    ReplyDelete
  3. Divan post a cajevi su upakovani prelepo...
    http://psemima.blogspot.com/

    ReplyDelete