Feb 14, 2014

#happydays {3. deo}



Vreme je za novi izveštaj o #100happydays. Izveštaji {1} i {2} su Vam se veoma dopali, pa je red da Vam ukratko opišem i prethodnih 10 srećnih dana. Ukoliko ste nestrpljivi i ne možete da čekate novi post sa izveštajem, možete me pratiti na Instagramu i na taj način biti redovno informisani.

{Dan 21}
Pauza za planiranje posete predstojećem FEST-u.


{Dan 22}
Recept za dobar dan: čokoladni napitak, karamel oblanda i skice nove kolekcije.


{Dan 23}
Potrebno je detaljno isplanirati predstavljanje nove kolekcije.


{Dan 24}
Opuštanje uz dobru knjigu, late i rafaelo je mnogo lepše.


{Dan 25}
Bila sam vredna pa sam uradila jedan DIY projekat koji će uskoro biti na blogu.


{Dan 26}
Fića je dobio novog drugara s kojim ne želi da deli kućicu, ali ipak dremaju zajedno.


{Dan 27}
Omiljene cipelice, sunce i duga šetnja.


{Dan 28}
Opet sam bila neodlučna pa sam kupila sve dostupne boje u mojoj veličini.


{Dan 29}
Održan je još jedan Mikser Design Market sa svim divnim kreativcima na jednom mestu.



{Dan 30}
Kada maštate čokolada u različitim oblicima pomaže da budete još maštovitiji.


Mah-mah...

3 comments:

  1. Predivno. Slicice su fantasticne.

    Fabulous 30s

    ReplyDelete
  2. http://becoolbepositivebeyou.blogspot.com/ DIvan post :)

    ReplyDelete