Jan 20, 2014

Ugađaj sebi, stalno!


Verujem da svi imate one samo vaše trenutke uz pomoć kojih započinjete svoj dan i u kojima neizmerno uživate. Ako ih kojim slučajem nemate potrudite se da bar jednom dnevno odvojite vreme samo za sebe. Vreme u kojem ćete ugađati sebi na razne načine i uživati u hedonizmu. Ne zaboravite da za rezultat dobijate više elana i energije za sve obaveze koje slede u tom danu. Potrudite se da svakog dana za sebe odvojite od pola sata do sat kako bi obavili svoje male rituale. Odvajanjem vremena u kom ćete se posvetiti samo sebi i svojim omiljenim radnjama, postajete nasmejaniji i bolji, a kada ste srećni onda ćete više voleti i sebe, a i druge. Trik je u samo vašim malim ritualnima, jer su oni pokretači svega lepog što ćete uraditi i što će Vam se desiti. Odlučila sam da sa Vama podelim koje sam rituale obavila jutros, možda malo i Vas inspirišem.



Dan sam započela uz šoljicu čaja. Volim da spremim čaj u omiljenom belom čajniku i da ga poslužim u nekoj šolji ili šoljici, u zavisnosti od raspoloženja. Ne mogu Vam opisati koliko sam bila srećna kada sam nedavno na poklon dobila dva pokala, u beloj i pastelno roze boji. Trudim se da mi svaki dan bude poseban po nečemu pa makar to bila i jedna mirisna šoljica čaja.


Dok pijuckam čaj obavezno odem na Instagram i mogu slobodno reći da sam zavisna od njega. Koristim svaki slobodan trenutak da postavim neku novu fotografiju, ali isto tako i da virnem šta su drugi okačili. Često me oraspoloži. Ukoliko volite dobre fotografije ovo je mesto za Vas. Instagram vidim kao album prepun inspirativnih fotografija i kreativnih ljudi koji se neizmerno trude u svojim postavkama i uživaju stvarajući svoje fotografije provlačeći ih kroz različite filtere. Mišljenja sam da može otkriti vašu kreativnu stranu za koju možda niste ni znali da je posedujete. Koliko god to nekome smešno ili čudno delovalo smatram posetu Instagramu kvalitetno utrošenim vremenom. 


Ove moje rituale volim da upotpunim muzikom jer me ona uvek opusti. Pustim Yanna Tiersena, numeru o Amélie i prepustim se uživanju u dobro poznatim melodijama. Uživam, uživam i samo uživam. 



Naravno da se trudim da sve ove oplemenjujuće trenutke zabeležim kamerom. Poneke podelim na svom Instagram profilu, dok u drugim sama uživam. U zadnje vreme samo škljockam. Volim kad se posle nekog vremena vratim tim fotografijama, pa iznova proživljavam sve te divne trenutke.



Mnogo je bitno probuditi se ujutru sa idejom da će taj dan biti poseban, a sigurno će i biti ako ga upotpunite samo svojim malim ritualima. Da se razumemo, svesna sam ja da se ne možemo probuditi uvek sa ovom idejom i da će se sigurno desiti da niste ni za šta i da ste mrzovoljni. Baš u tome je i trik, naterati sebe da to promenite. 



Onda kad Vam telo govori ne, Vi recite da i ulepšajte sebi dan sitnicama.



No comments:

Post a Comment