Jan 12, 2014

Pažnja! Radovi u toku....

Mali vir u ono što tek sledi. Pripreme već dugo traju. Skice sam davno završila, materijal nabavila, ali nikako nisam imala vremena da se posvetim izradi. Mnogo truda je uloženo već u samom startu, a potrebno je uložiti još mnogo. Ovo mi je najdraža kolekcija nakita od svih prethodnih, a bilo ih je dosta. Sada je akcenat na bojama jer sam insipiraciju pronašla u duginom spektru. Proteklih nekoliko dana sam bila vredna pa sam završila par komada. Toliko sam uzbuđena da jedva čekam da vidim gotovu kolekciju. Modeli su svedeni i mene asociraju na bombonice. Neću dužiti kako Vam ne bih otkrila sve detalje.





Obećavam da će nova kolekcija uskoro ugledati svetlost dana. Do tad, uživajte u deliću materijala i maštajte o novim komadima.



8 comments:

  1. U, ima tu dosta materijala! Srećan rad, jedva čekam da vidim šta si lepo smislila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ću u skorije vreme završiti sve što sam naumila ;) Hvala :)

      Delete
  2. Mmmmmm....jedva cekamo!;)



    http://style-squared.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  3. Super blog!Poseti i naš :)
    https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=1626326133931218705#overview/src=dashboard

    ReplyDelete
  4. obožavam Ljubica konce :) Hajde, požuri da vidimo ostatak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Žurim, žurim :D

      Još samo malo i biće na blogu nova kolekcija ;)

      Delete