Jan 4, 2014

Mirišljava pisma

Vreme je da sa vama podelim nešto što mi je obeležilo mesec decembar. Kraj godine za mene je u ovom slučaju predstavljao početak. Početak nečeg divnog i mirisnog. Moram priznati da ne pamtim kada sam zadnji put napisala pismo i poslala ga poštom, a još manje da sam ga dobila. Ali i to se promenilo. Ovaj put to nije bilo samo obično pismo, već posebno, mirisno i specijalno dizajnirano kako je to prilika i zahtevala. Moram se pohvaliti da sam poslala jedno, a dobila čak dva mirisna pisamceta.

Kako je sve počelo. 

Pre izvesnog vremena sam preko bloga koji piše Mali Iv saznala za jednu grupu na fb pod nazivom Dobri čajevi - razmena čajeva koja za cilj ima druženje i razmenu čajnih iskustava. To nije grupa kao i svaka druga, već je posebna. Ona okuplja istinske ljubitelje čaja i one koji to žele da postanu. U njoj se jednom mesečno organizuje razmena čajeva, gde čajoljupci jedni drugima šalju čajeve po sopstvenom izboru. 

izvor: Dobri čajevi - razmena čajeva

Dugo sam bila član i razmene pratila iz ćoška. Nikako nisam mogla da se odvažim i prijavim. Plašila sam se da nemam neki izbor čajeva i da će osoba koju dobijem za razmenu biti razočarana, što je naravno bila greška. Jesam početnik i još uvek učim o čajevima, ali su me te razmene privlačile. Žarko sam želela da učestvujem u njima, da se posvetim dizajniranju vrećica, njihovoj izradi, da ih pošaljem i obradujem nekog. Konačno sam u decembru skupila hrabrost i moja prva čajna koverta je otputovala za Beograd. 

Isto veče kada sam saznala kome šaljem bacila sam se na pravljenje vrećica. Imala sam zaista mnogo ideja, ali se jedna sama izdvojila. Seckala sam, lepila, heftala, zumbala, mnogo zumbala. Krajnji rezultat mi se mnogo dopao. 



Vrećice sam pravila od običnog belog papira koji sam isekla na meru i zaheftala. Na dobijenim vrećicama pravila sam rupice i crtala čajne motive. Svaka vrećica je imala nalepnicu sa nazivom čaja koja je pričvršćena zihernadlom. Koverta je bila plave boje na koju sam lepila bele i crne papirne kružiće i tako dobila efekat tufnica. Iz razloga da se koverta ne bi oštetila prilikom transporta spakovala sam je u veću, belu. Kako sam i dalje bila nesigurna izborom mojih čajeva spakovala sam i jedan poklončić da se iskupim, a o njemu ću nekom drugom prilikom. Napisala sam pisamce, spakovala čajeve i poslala.

S'nestrpljenjem sam čekala da i meni stigne moj paketić. Čekala, čekala i dočekala. I to čak dva. Prvi iz regularne razmene, a drugi mimo nje, od divne dame kojoj sam ja slala, a koja je želela da me obraduje. Ne mogu Vam opisati koliko sam se obradovala kada su stigli. Taj osećaj kada se radujete kao malo dete je zaista neprocenjiv.



Paketić iz regularne razmene je bio upakovan u crne vrećice. Na vrećicama su ispisani nazivi čajeva i nalepljen poneki mali leptirić. Zaista slatko. Izboru čajeva sam se mnogo, mnogo obradovala. U mirišljavoj kovertici se našlo pisamce, čajne porukice, ali i čokoladice i origami zvezdice. Divno, ma predivno.




Paketić koji sam dobila mimo razmene takođe je bio lep i mirisan, odabran baš po mom ukusu, sa divnom čajnom porukicom na poleđini ovih nožica koje vire ispod koverte.



Sada jedva čekam januarsku razmenu, pa da opet seckam, lepim, krojim, pakujem i pošaljem mirisni paketić. Priznajem, jedva čekam da i meni stigne novo pisamce.

Ukoliko želite da učestvujete u narednoj razmeni, možete se prijaviti ovde, jer je prijavljivanje za januarsku razmenu počelo. 





6 comments:

  1. Jaooo divno! Nisam ni znala da se ovako nesto radi, ali odusevljena sam!

    Sretni praznici!

    Big international giveaway on my blog-win a 200$ worth dress :

    http://ninafashionshow.blogspot.com/2014/01/were-starting-with-presents.html

    ReplyDelete
  2. Ooo da :) Baš mi je drago da ti se dopada ideja o razmeni čajeva.
    Hvala, sretni i tebi ;)

    ReplyDelete
  3. Živeo naš čajni kutak! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koliko ja volim taj naš mirišljavi kutak ;)

      Delete
  4. joj, ja kao i ti.... pratim, pratim, pratim, ali nikako da se učlanim.... možda budem za 2. mjesec!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno, nećeš se pokajati :)

      Delete