Jan 22, 2014

Izveštaj o #100happydays {1. deo }


Već znate koliko sam zaluđena Instagramom i da je to odavno prešlo u zavisnost, naravno onu pozitivnu. Tako sam pre nekih desetak dana došla na ideju da na svom Instagram profilu po danima objavljujem fotografiju koju sam taj dan zabeležila tokom svojih malih rituala. Krenula sam sa realizacojom te svoje zamisli i postavila tek nekoliko fotografija, ali kako se nekada kockice sklope, baš tad sam saznala da je pokrenut jedan veoma srećan projekat na globalnom nivou. Malo sam istraživala i donela sam odluku da moju ideju povežem sa ovim projektom koji za cilj ima da svakog dana fotografijom zabeležite jedan srećan trenutrak koji Vam je taj dan posebno ulepšao. Šljockate svakodnevno, beležite najdivnije trenutke i tako sve dok ne dođete do broja 100. Sto srećnih i nasmejanih dana.

Moja prvobitna zamisao je veoma slična ideji projekta tako da sam ovih nekoliko postavljenih fotografija povezala u projekat 100happydays. Kako čak 71% učesnika odustane i ne stigne do kraja, dobila sam još veću motivaciju, da se ne nađem među njima već da posle 100 dana mogu slobodno reći da sam u nečemu bila strpljiva i istrajna. Sigurno će se u tih 100 dana naći bar jedan dan koji neće biti nasmejan, ali baš i u takvom tmurnom danu naćiću tračak svetlosti u nekoj od svojih omiljenih sitnica.

{Dan 1}
Sve je počelo dugom nedeljnom šetnjom uz reku i jednim malim brodićem. Bio je tmuran, ali ne hladan dan. Totalno ne tipičan za januar. B i ja smo koračali laganim koracima i pričali o životu, a onda smo ugledali njega, samog na vodi, okruženog refleksijom neba i šume. 


{Dan 2}
Naredni dan sam započela omiljenim jutarnjim ritualom, čajem. Najmirisnija mešavina komorača, kima, korijandera, amelije i bosiljka proširila se po celom stanu. Pomoranđža na kolutove, med, čaj i nalakirani nokti. 


{Dan 3}
Volim kada je dan sunčan pa mogu na širom otvorenom prozoru da ispijam čaj. Lep dan, šoljica i čaj.


{Dan 4}
Ćofija ste već upoznali. Presrećna sam kad mi dan započne uz ovu malu njuškicu. 


{Dan 5}
Pripreme za januarsku čajnu razmenu su bile i više nego kreativne. Rezultat: prelepe nalepnice ručno iscrtane na paketićima. 


{Dan 6}
Dugo sam želela pokale, ali nikako nisam mogla da se odlučim za boju. Onda me je B iznenadio i problem sa izborom boje rešio. Sreća, sreća, radost. 


{Dan 7}
Lagani doručak za praznični dan. Ruski hleb, haringe i masline. 


{Dan 8}
Čuvarkuće, voćke i čaj za dvoje. 


{Dan 9}
Mini čajanka u Moritzu, jednom od omiljenih mesta u Beogradu. Đumbir keksići preukusni. 


{Dan 10}

Šetnja Zemunskim kejom. Vreme oblačno, tik pred kišu. Labudovi koji su mi svojom gracioznošću ulepšali dan. 



Nadam se da ste uživali u izveštaju prvih 10 srećnih dana. Do sledećeg čitanja mah-mah.

11 comments:

  1. Prava inspiracija, hvala !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala tebi M na još divnijim rečima.

      Delete
  2. Odlican post i fenomenalne slike! Stvarno su inspirisuce :) Jedva cekamo sledeci post! ♥
    http://creativecornerkb.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kika Barbara očekujte ga uskoro ;)

      Delete
  3. http://becoolbepositivebeyou.blogspot.com/ Great blog,
    Visit and followe :)

    ReplyDelete
  4. Kako divne slike. Macak je predivan.

    Fabulous 30s

    ReplyDelete
  5. prekrasne fotke, posebno ova zadnja

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je ona jedna od dražih, hvala Tina.

      Delete
  6. love this photos<3 following you now , please follow me back if you want:*) xoxo

    ReplyDelete
  7. Divnooo!! Fotke su stvarno prekrasne!!

    ReplyDelete