Jan 31, 2014

I tako meni dođe da... Šta?


Ima tako dana kada mi dođe da batalim sve. Pod ovim sve najviše mislim na traženje posla. U stvari, pod ovim sve mislim samo na traženje posla. Znam, tek je prošlo 2 meseca kako sam masterirala, ali meni je to već davna prošlost. Sve obaveze na fakultetu odradila sam u roku. Jeste da sam odugovlačila sa odbranom rada, ali samo sam želela da što duže imam status studenta. Priznajem, plašila me je sama misao da ću završiti fakultet. Pitate se zbog čega? Zbog toga što kada ste student imate već neki status u društvu, ponosite se samom činjenicom da ste dogurali do tog obrazovnog nivoa, imate popust na BusPlus, što vas rodbina gleda kao nekog ko je u Vašoj familiji pametan toliko da će završiti visoke škole. Nije me brinula sama odbrana, to mi čak nije ni bio problem, ali sam taj dan jeste. Taj dan sam doživljavala kao dolazak do kraja puta, a ispred mene je provalija. Ta provalija je bilo to sutra. Stalno sam se pitala kako će taj dan sutra izgledati i hoće li uopšte svanuti. Svanuo je. I tako sam završila fakultet na vreme. Mislim, šta znači to na vreme. Očigledno da nije bilo, jer do tada sam imala sigurnost, a od tada je nemam. Od tada sam nezaposlena i umesto da još uvek tražim literaturu za ispite, ja tražim posao. Samo literaturu sam uvek nalazila, ali posao sada ne.


I tako meni dođe da batalim sve i otvorim svoju radnjicu. To bi bila posebna radnjica. Imala bi sve što ja volim. Sva moja interesovanja bila bi smeštena u njoj. Prodavala bih nakit koji sama pravim. Bilo bi tu i raznih sitnica. Bele police krasile bi razne šoljice na tufnice, cvetiće, pa i one jednostavne bele, a društvo bi im pravili čajnici beli, providni, mali i veliki. Bilo bi mnogo limenih kutijica. Mini saksijice sa čuvarkućama bile bi svuda po radnjici. Prodavale bi se i  kecelje na cvetiće, iste takve krpe i stoljnjaci, ali i jastuci i zavese. Rokovnici koje bih sama pravila imali bi poseban kutak u njoj. Razni ukrasni papiri za pakovanje poklona bili bi spakovani u metalne kofe. Imalo bi tu i raznobojnih vunica i konca za vez.  Suknjice i majice koje bih sam sašila nalazile bi se u desnom uglu, dok bi u levom bile police sa onim starim časovnicima. U izlozima bi se nalazili beli i pastelni fenjeri. Radnjom bi se širio miris čaja i kafe, miris svežih kapkejka i pitica. Imala bi i par stolova i stolica kao iz kafea u francuskim filmovima. Posetioci bi mogli da sednu, posluže se i prelistaju novine, ali ne bi smeli u njima da traže oglase za posao. To ne, nikako, jer ta radnja je proizvod mog bega od neuspešnog traganja za idealnim poslom.

I tako meni dođe da... Šta? Ponovo pregledam sve oglase za posao, možda mi je onaj moj, koji samo mene čeka, promakao.

* Sve fotografije su preuzete sa Pinteresta. Pinovane su u mojim albumima tako da se njihov pojedinačni izvor može pogledati tamo.

11 comments:

  1. A ja bih bas svratila u tu tvoju prodavnicu. I puno bih se tu zadrzavala :) I ja sam imala slicnu ideju, ali za FRIENDS kafic. I najvise me je drzala nakon zavrsetka faxa :( I kad nadjes posao, ne iznenadi se kada ove faze dodju. I ne odustaj od njih. Ko zna, jednog dana..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, nikad se ne zna, a i meni bi bilo drago da te ugostim :)

      Delete
  2. O posao. Nisi jedina koja ga (bezuspešno - ne tvojom krivicom) traži. Šta da ti kažem, ako već ne možeš da radiš za platu, volontiraj ako imaš uslova jer će ti kakvo takvo iskustvo dobro doći kad naidje pravi posao. Ili malo doškolavanja pa se prešaltaj na deficitarnije zanimanje. A caffee je sjajna ideja, rado bih svratila. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na masteru sam promenila zanimanje, ali i dalje nista ;) Hvala na divnim savetima :)

      Delete
  3. Kako dobre slike....a i jos bolja ideja za radnjicu. Vec je zamisljam i mislim da bi bila pun pogodak. Ako je otvoris javi...kad budem u tim krajevima da obavezno svratim na kafu. :)

    Fabulous 30s

    ReplyDelete
  4. Mnogo mi se svidja nacin na koji pises. :) A za posao, ne znam sta bih rekla, samo srecno, nadam se da ces naci uskoro. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopada, hvala Jelisaveta i ja se iskreno nadam ;)

      Delete
  5. Ja najviše volim baš takve radnje i nije da i sama nisam maštala o jednoj takvoj..nekad. Ako ti se nekako ta ideja i želja ostvari, budi sigurna da ću svraćati kad god budem mogla, makar za konac i vunicu;)
    Prelep tekst

    ReplyDelete