Dec 31, 2013

Nove godine zato dolaze

Moram priznati da me ove godine praznična euforija uopšte nije stigla, a žarko sam želela da budem uvučena u sve te mirišljave i raznobojne pripreme. Trudila sam se. Zaista jesam, ali nije išlo. Da li je nedostatak snega i vreme nekarakteristično za ovo doba godine dovelo do ovog stanja, ni sama ne znam.



Pre nekoliko dana na kratko sam odlutala u taj magični svet dok sam šetala među kućicama na Trgu otvorenog srca. Miris kuvanog vina me opčinio i podsetio na prethodna novogodišnja putovanja. Grickajući trdelnik slike iz Praga i Budimpešte su se nizale jedna za drugom. Za trenutak sam pomislila to je to, ali prevarih se.






Bez obzira što je sneg zaboravio da je Nova godina gotovo stigla, ja ne smem. Potrudiću se da sve loše iz 2013-te zaboravim, ali lekcije izvučene iz njih zapamtim. Pamtiću i rado se sećati svih lepih i nasmejanih trenutaka.

Dok napolju pucaju petarde i po koji vatromet, sedim, pijem toplu limunadu i zapisujem na papir šta želim da ostvarim u 2014-oj godini. Šta je to što zaista želim? Volela bih da budem još kreativnija, nasmejanija, bolja osoba, da fotografišem i pišem, da stvaram nova dela, da uživam u malim stvarima, da upoznajem nova mesta, probam razna jela...

A Vama želim da maštate i jako želite. 
Da planirate i ostvarujete svoje planove.
Da tragate za inspiracijom i budete kreativni.
Da budete nasmejani i uživate u malim stvarima.
Želim Vam godinu bez suzica ili godinu samo sa onim srećnim.

Nove godine zato dolaze! 

Srećna Vam 2014 godina!!!


Topla limunada


Potrebno Vam je:

1 litar vode
šećer ili zaslađivač (po ukusu)
1 limun (isečen na krugove)
komadić đumbira (po ukusu, iseckan na krugove)

- Sipati vodu u šerpu, zatim šećer i đumbir.
- Sačekati da provri pa dodati limun.
- Ostaviti da ključa 2-3 minuta pa skloniti sa vatre.
- Služiti toplo.






6 comments:

  1. Jako lep post, sviđa mi se kako pišeš :) Topla limunada mi je omiljeno piće u poslednje vreme :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na divnim rečima :)

      Delete
  2. Uh sto ovaj hleb lepo izgleda (valjda je hleb). Draga moja zelim da ti se ostvari sve sto si stavila na papir. :)

    Fabulous 30s

    ReplyDelete
  3. Hvala Ana :) A ovo je trdelnik, slatko testo sa različitim dodacima ;)

    ReplyDelete
  4. Da poželim dobrodošlicu! ;)

    ReplyDelete