Dec 29, 2013

Čak 25.

Ooo koliko je divan dan. Danas je nekome rođendan. Čak 25-ti. Pitate se o kome je reč? Ta već velika devojka sam Ja. I da, biće slavlja, ali ovaj put neće biti torte. 

Ove godine sam odlučila da torta ode na zasluženi odmor i da je zameni neko mlađi i slađi. Ko? Slatka pizza. Da, da, pizza sa čokoladom i voćkicama. Onako topla, čokoladnog mirisa i letnjeg izgleda dopašće se svima. 

Ali pre nje, na scenu će izaći slana pizza. Hrskavo testo, pavlaka, pršuta i malo parmezana, njami. Ovo je totalno drugačija verzija pizze od onih na koje smo navikli. To je kombinacija koja je mojim dragim gostima i meni u poslednje vreme najomiljenija.

A šta će se piti? Pa zna se, topla limunada i ledeni čaj začinjeni đumbirom po ukusu.

Gric-gric, slurp-slurp, pa opet gric, pa malo slurp, sa sve uzdahom mmmm, i tako dok sve ne smažemo.

Nisam zaboravila. Mislila sam ja i na Vas.


Poslužite se ovom Oreo rođendanskom torticom i uživajte jer vreme je slavlja...


No comments:

Post a Comment